niedziela, 2 sierpnia 2015

Jak zarobiłem prawie pół tysiąca w miesiąc?

Kolejny miesiąc za nami. Ile zarobiłem na premiach bankowych? Sprawdzamy!


  



Bankobranie to nic innego, jak aktywne korzystanie z podstawowych usług bankowych, a także zarabianie przez wydawanie. Na blogu pokazuję, w jaki sposób możemy sobie dorobić tak "przy okazji", a się nie narobić. Wystarczy zmiana naszych nawyków, np płacenie kartą a nie gotówką albo zrobienie przelewu aplikacją mobilną a nie na komputerze itp. Można na tym zarobić niemałe pieniądze, co staram się pokazywać co miesiąc.


"Z mBankiem zyskuj na Allegro" - 240 zł.


mBank, którego promocję opisywałem kilka dni temu wywiązał się ze swojej promocji aż nadto dobrze. Promocja podzielona była na 3: Jednorazowo 100 zł za pierwsze zakupy na Allegro, 20 zł za wydanie 100 zł na Allegro oraz 20 zł za wydanie 100 zł w punktach handlowo-usługowych. Z dwóch ostatnich można było skorzystać aż 10 razy! Prawdopodobnie mBank pomylił się na moją korzyść i transakcje na Allegro nagradzał dwoma premiami. Moneyback wynosił więc aż 40%.


Kliknij, aby powiększyć

Promocja Juwenaliowa od BZ WBK - 50 zł


Była to promocja przeznaczona dla studentów od BZ WBK. Bez żadnych zaświadczeń mogliśmy wyrobić sobie kartę kredytową i za wydanie nią 50 zł dostawaliśmy...50 zł z powrotem. Moneyback w tej promocji to całe 100%.

Kliknij, aby powiększyć

Zewsząd dostępne 150 zł od BZ WBK - 50 zł


Promocja, którą opisywałem na blogu. Za doładowanie telefonu lub zakup biletów komunikacji miejskiej BZ WBK zwracało do 50 zł wydatków. Moneyback pełne 100%.


Kliknij, aby powiększyć

50 zł za wydanie 500 zł od Millennium - 50 zł


Ostatni miesiąc promocji, więc wypowiedzenie konta już złożone ;-). Za wydanie 500 zł dostawaliśmy 50 zł premii, czyli płacimy za zakupy 10% mniej.


Kliknij, aby powiększyć

Konto Tanie Zakupy - 35,37 zł


Świetne konto, które kiedyś opisywałem na blogu. Niestety, promocja już nieaktywna. Za wszystkie zakupy w sklepach spożywczych i na stacjach paliw kupujemy 10 % taniej.




Łącznie ze wszystkich promocji uzyskałem 425,37 zł. Uzyskując taki zwrot przez 12 miesięcy uzbieramy na popularną ostatnio trzynastkę a nawet czternastkę ;-).

Aby uzbierać taki sam zwrot na najlepiej oprocentowanej w tym momencie lokacie (4,5% od Expandera) musielibyśmy ulokować na miesiąc ponad 140 000 zł.

Zacznij zarabiać na promocjach bankowych - polub mój profil na Facebooku i śledź wszystkie okazje!


Inne promocje

0 komentarze:

Prześlij komentarz