wtorek, 30 czerwca 2015

Zarabianie na promocjach - ile zarobiłem w czerwcu

Czas sprawdzić, ile zarobiłem na promocjach w czerwcu.








Zbliża się koniec miesiąca, czas podsumować zyski. A zebrało się ich trochę, bo łącznie 240 zł. Mogło być 290 zł, ale niestety, nie dałem rady wydać kartą określonej sumy pieniędzy.

Konto dla inwestora


Moje zestawienie otwiera promocja "Konto dla inwestora" od BZ WBK, która za założenie w jednym dniu konta osobistego oraz konta maklerskiego dawała 150 zł. Wystarczyło otworzyć, wykonać jedną, dowolną transakcję na giełdzie i bank dawał za to pieniądze. Poniżej potwierdzenie z konta.



Zewsząd dostępne 150 zł


Kolejna promocja od BZ WBK, do której tylko do dzisiaj 30.06.15 można się jeszcze załapać. Za doładowanie telefonu lub zakup biletów na komunikację miejską dostaniemy zwrot poniesionych wydatków do 50 zł miesięcznie.


Konto Tanie Zakupy


Świetna promocja dla ludzi, którzy wydają w miesiącu więcej niż 400 zł na zakupy spożywcze lub na stacji paliw. Za zakupy na 400 zł dostaje się 10% zwrotu, czyli aż 40 zł. Od zwrotu nie jest już pobierany podatek, więc całość zostaje dla nas.


Całość daje nam 240 zł. Mogło być dodatkowe 50 zł z Millenium, w którym za wydanie 500 zł bank zwraca 50 zł, ale niestety, nie dałem rady wydać tej kwoty. Mimo to, 240 zł to w dzisiejszych realiach 1/5 najniższej krajowej.

Jeśli chcielibyśmy uzyskać taką kwotę z odsetek trzymając pieniądze na najlepiej oprocentowanym aktualnie koncie oszczędnościowym (3,2%), to musielibyśmy utrzymywać na nim przez cały miesiąc 111 000 zł.


Inne promocje

0 komentarze:

Prześlij komentarz